För att vi ska kunna tillhandahålla en kvalitetstjänst så effektivt som möjligt behöver du:

Informera vår personal om du är allergisk mot några kemikalier eller ämnen innan du får någon service. Även om du har DIABETES.

Medan du får någon tjänst vänligen ge vår personal din feedback och/eller kommentarer om deras tjänster så att vår personal kan tillfredsställa dina krav direkt.

Informera personalen/salongschefen omedelbart om du har några funderingar kring salongen, personalen eller någon tjänst.

Informera personalen/salongschefen omedelbart om du är orolig för att du har någon infektion eller någon annan onormal reaktion eller tillstånd med avseende på dina naglar.

Barn under 7 år bör alltid åtföljas av en vuxen. Vi tar inget ansvar om någon olycka inträffar med ditt/ditt barn under din behandling på vår salong.

Vi tar inget ansvar för förlust av dina personliga tillhörigheter medan du får behandlingen på vår salong.

Vänligen rör inte någon av salongens utrustning. Om det hanteras fel kan det vara mycket farligt t.ex. spik borrar

Se till att om du vill ha nagelkonst på ditt set, låter du oss veta vid bokningstillfället för att säkerställa att vi har tillräckligt med tid för att göra exakt det du ber om och för att säkerställa att vi har alla produkter etc som vi behöver. BASIC NAIL ART: Detta tar vanligtvis upp till 15 minuter och inkluderar en accentnagel per hand. DETALJERAD NAIL ART: Detta tar vanligtvis upp till 30 minuter och inkluderar design på 2-3 fingrar per hand.

Avbokningsregler

På JKNails kräver vi minst 24 timmars varsel för att avboka eller ändra ett möte. Var också medveten om att om du överskrider vår 10 minuters förseningspolicy och vi inte kan genomföra ditt möte, kommer vi att försöka erbjuda dig en alternativ tjänst, men om du vägrar detta och förlorar din tid kommer du att debiteras 100 % av bokningen . Denna policy gäller för alla kunder och alla bokningar. Tack på förhand för din förståelse och ditt samarbete och vi ser fram emot att se dig snart för lite välförtjänt bortskämd!

Förseningspolicy

Vi förstår att livet ibland kan komma i vägen för saker och ting, resultatet av detta gör att du blir sen till ditt möte. Detta har en enorm inverkan på vår salong och en knock-on effekt på våra andra kunder. På JKNails har vi en 10 minuters period av diskretion från den tilldelade mötestiden. Om du anländer efter denna tid kan vi inte garantera att vi fortfarande kommer att kunna uppfylla ditt möte. Vi kommer att sträva efter att erbjuda dig en alternativ tjänst inom den tid vi har kvar tillgänglig, men om du bestämmer dig för att du inte vill ha detta och förlorar din tid kommer du att debiteras 100 % av din möteskostnad. Om du vet att du är försenad, vänligen meddela oss så snart du kan, så kommer vi att göra vårt yttersta för att tillmötesgå så gott vi kan.

Sju dagars reparationspolicy

JKNails erbjuder en sju dagars reparationspolicy på dina nagelbehandlingar. Det betyder att vi kommer att utföra alla reparationer som vi anser är ett resultat av vårt utförande, kostnadsfritt under de första sju dagarna efter din behandling. Om du behöver en reparation efter den tiden tillkommer en liten avgift. Vi har inga fastställda priser för dessa reparationer; det kommer dock att diskuteras och komma överens om innan eventuella reparationer planeras eller utförs. Var medveten om att dina naglar, särskilt naglar med förlängningar, har en livslängd och den omsorgsnivå du använder för att ta hand om dem påverkar detta enormt. Traditionella polska tjänster garanteras inte. Vi rekommenderar starkt att du kollar in vår ‘Nagelbehandling eftervårdsguide’ (som du kan komma åt på vår hemsida) för mer råd om hur du tar hand om dem och säkerställer att du får längsta möjliga tid av behandlingen!

Policy för begäran av personal

Observera att förfrågningar kan komma att ändras. Vi kommer att göra allt som står i vår makt för att säkerställa att din tid kvarstår hos din valda tekniker. Vårt mål är att hålla alla våra kunder nöjda och se till att alla får precis vad de vill ha. 99 % av gångerna kan vi få detta att hända, men ibland på grund av oförutsedda omständigheter kan vi behöva göra ändringar. Vi meddelar dig i förväg (om möjligt) och ger dig möjlighet att omboka om du vill. Men om förhandsbesked inte är möjligt, och du har tilldelats en annan tekniker och sedan vägrar det mötet när du anländer, kommer vi tyvärr behöva debitera dig för den förlorade mötestiden. Var medveten om att din mötesbokning är hos ‘JKNails’ och inte en specifik tekniker, men du kan vara säker på att alla förfrågningar är prioriterade, och att flytta dessa är verkligen en sista utväg för oss! Tack för att du förstår.

Återbetalning

Ingen kontantåterbetalning kommer att ges efter att du lämnat salongen. Så fort du har gått ut genom dörren till salongen betyder det att du har accepterat och är nöjd med den service som ges till dina naglar.

Om du inte är nöjd med dina naglar, vänligen meddela oss det innan du betalar. Vi kommer att anpassa dem till din belåtenhet eller ta bort eventuella förbättringar eller beläggningar som har applicerats. Ingen återbetalning kommer att ges eftersom du helt enkelt har ändrat dig.

Tack för att du läser och förstår vår verksamhetspolicy, ditt samarbete, tillsammans med din punktlighet, är mycket uppskattat. Vi ser fram emot att se dig i salongen snart igen för att ge dig de nagelbehandlingar du tycker om och förtjänar.